• 0 800 357272
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Пн-Пт 09:00-18:00
Image
Image

IP-телефонія

IP-телефонія – це телефонний зв'язок через Інтернет, за протоколом IP. Під IP-телефонією мається на увазі набір комунікаційних протоколів, VoIP обладнання, програмного забезпечення, технологій та методів, що забезпечують традиційні для телефонного зв'язку функції: набір номера, дзвінок та двостороннє голосове спілкування, а також відеоспілкування через Інтернет або будь-які інші IP-мережі.

Сигнал по каналу зв'язку передається в цифровому вигляді і, як правило, перед передачею перетворюється (стискається) для того, щоб видалити надлишок інформації і знизити навантаження на мережу передачі даних.

Основна перевага IP-телефонії у зниженні витрат на зв'язок. У багатьох випадках VoIP-зв'язок безкоштовний.

Переваги IP-телефонії

Цей вид телефонії настільки зручний і практичний, що активно витісняє традиційну телефонію. Насамперед це стосується бізнесу — і не дивно, адже вона дозволяє економно та швидко забезпечити компанію зв'язком. Розглянемо плюси цього виду зв'язку:

Дешевше, ніж підключення та налаштування аналогової офісної АТС. Ви отримаєте багатоканальний номер, який ніколи не буде зайнятий (якщо у вас буде достатньо співробітників). Також ви можете збільшувати кількість операторів корпоративної мережі без значних витрат.
Швидка телефонізація компанії. Якщо ріелтори говорять про хороші квартири "Заходь і живи", то SIP-телефонія - це "Заходь і працюй". Навіть якщо ви тільки в'їхали в офіс з голими стінами і в ньому немає нічого, крім комп'ютера та навушників з гарнітурою. У вас може навіть не бути інтернету достатньо наявності якісного 3G з'єднання.

Ви сплачуєте за дзвінки за базовими тарифами на послуги телефонного зв'язку, незалежно від того, де знаходиться абонент. SIP-номери дешевші, ніж встановлення звичайної телефонної лінії. Особливо це зручно для телефонізації великих підприємств із великою кількістю філій та відділів, що знаходяться у різних місцях.

SIP-телефонія дозволяє об'єднати дані про дзвінки з CRM, системами аналітики. І зробити ваш бізнес ефективнішим за допомогою цих даних. Наприклад, завдяки SIP-телефонії можливе відстеження дзвінків. А за допомогою колтрекінгу ви зможете бачити, з яких рекламних джерел до вас приходять клієнти і приймати правильні рішення для підвищення продажів.

За допомогою SIP-телефонії та коллтрекінгу, ви можете стежити за навантаженням на відділ продажу, його ефективністю та контролювати кожного менеджера, прослуховуючи дзвінки. Все це підвищить рівень обслуговування та вплине на відсоток закриття угод.

Немає обмеження щодо географії. Можна підключити SIP-номери у будь-якій частині світу, де є SIP-телефонія. Ми забезпечуємо високу якість зв'язку в Північній Америці, Європі та більшій частині Азії.

SIP-номери різних країн можна підключити до коллцентру або відділу продажів незалежно від його місцезнаходження. Наприклад, для московського офісу можна підключити вхідні номери Києва, Лондону.

Гарний захист від прослуховування, на відміну традиційних телефонних ліній.

Ви можете створити віддалений колцентр, виділивши для нього SIP-номери - так ви заощадите на обладнанні та оренді офісу.

Гнучкі налаштування – ви можете налаштувати складну схему переадресації між відділами та менеджерами, голосову пошту, автовідповідач, IVR (голосове меню). Можна вибудовувати чергу дзвінків, залежно від зайнятості менеджерів, записувати розмови тощо.

Завдяки SIP-телефонії можна налаштувати форму зворотного дзвінка на сайті. Іноді вона дозволяє збільшити кількість дзвінків на 48%.

Ви можете налаштувати вашу віртуальну АТС відповідно до вашого робочого графіка та вихідних днів. Наприклад, вона може переадресовувати дзвінки, що надходять у неробочий час, на мобільні номери працівників.